Представили новий електричний тягач Sany

0 0

Представили новий електричний тягач Sany

Китайська компанія Sany Heavy Trucks не лише повністю оновила зовнішній вигляд електровантажівки, а й змінила потужність електроприводу.

Згідно зі статистичними даними, з січня по листопад 2021 року загальний обсяг продажів важких електровантажівок на китайському ринку становив 7425 одиниць. З цієї кількості на Sany припадає 1194 електромобілі, тобто ринкова частка компанії в сегменті електротранспорту становить 16,08%.

На даний час зовнішній вигляд та розміри важких електричних вантажівок Sany в цілому аналогічні їх дизельним аналогам. Тобто, корпоративний стиль Sany тут спостерігається повністю. Але на початку цього року було проанонсовано електромобіль, дизайн якого кардинально відрізняється від «родичів».

Тягач оснащається електродвигуном Suzhou Lvkong TZ310XS-LKM0821, пікова потужність якого досягає 250 кВт (340 к. с.). Споряджена вага транспортного засобу становить 10,4 тонни. Електротрансмісія живиться від літій-залізо-фосфатних акумуляторів батарей, виготовлених компанією Hubei Eve Power.

Сумарна ємність АКБ становить 282 кВтг, чого вистачає приблизно на 200 км шляху. Батарейний блок закріплений позаду кабіни на рамі автомобіля.

Спеціальний фіксуючий пристрій дозволяє швидко зняти розряджений блок, а на його місце встановити інший повністю заряджений АКБ. Такий обмін можна здійснити на стаціонарних пунктах впродовж 5 хв.

Але презентація нової важкої електровантажівки також співпала з іншим дебютом. Компанія Sany Heavy Trucks розширює свою пропозицію доповнивши його зарядно-обмінну станцію Sany smart power exchange. У ній заміна акумуляторної батареї відбувається автоматично впродовж дуже короткого часу. Водій може залишатися в кабіні.

Під час обміну інтелектуальна вимірювальна система точно визначить положення змінного блоку, зніме акумуляторну коробку, відправить її на пост зарядки, і встановить на раму електромобіля заряджену батарею.

Читайте також: КрАЗ готує модернізацію своєї популярної повнопривідної вантажівки

Тобто, автоперевізник не втрачатиме часу на зарядку АКБ своїх електромобілів, а його автопарк дуже ефективно працюватиме протягом усього дня.

Источник: avtodream.org

Оставьте ответ

Ваш электронный адрес не будет опубликован.