BMW показала зимові тести водню IX5 Hydrogen

0 0

BMW показала зимові тести водню IX5 Hydrogen

Модифікація BMW X5 на паливних осередках, показана у 2019 році у вигляді концепту i Hydrogen Next, стане серійною цього року – як і було обіцяно спочатку.

Сьогодні виробник підтвердив намір налагодити випуск моделі, почавши з невеликої партії, а заразом розповів і показав, як прототип проходить випробування у шведському Арьєплузі.

У компанії кажуть, що кросовер iX5 Hydrogen (так модель називатиметься у товарному виконанні) дістався фінальної серії зимових тестів і вже довів, що його силова установка здатна видати повну потужність при температурах -20 градусів за Цельсієм. За словами члена правління BMW AG Франка Вебера, це робить водень життєздатною альтернативою акумуляторним електрокарам.

BMW показала зимові тести водню IX5 Hydrogen

Характеристики машини були розкриті ще два роки тому, і, мабуть, з того часу не змінилися. Модель оснащується 374-сильним електромотором, 170-сильним електрохімічним генератором та буферною батареєю, яка заряджається або від паливного елемента, або шляхом рекуперації енергії.

Водень зберігається під тиском 700 бар у двох резервуарах з армованого вуглеволокном пластику (CFRP).

Само собою, в Ар’єплузі BMW тестує і налаштовує не тільки силову установку, але і кермове управління, і підвіску, і всі інші системи iX5 Hydrogen – як при випробуваннях іншого автомобіля, коли його обкатують на снігу і льоду. При цьому, звичайно, оцінюються і специфічні для “зелених” машин аспекти, наприклад, поєднання традиційного та рекуперативного гальмування. У BMW особливо відзначили, що однією з переваг водневого електромобіля перед акумуляторною моделлю, що порівнянна за розмірами, є нижча маса.

Читайте також: Міжнародні перевізники перетинатимуть кордон за спрощеною процедурою

Крім того, у BMW заявили про намір взяти участь у розширенні мережі водневих заправок — але без подробиць. У цьому нерозвиненість даної інфраструктури як і одна з основних перешкод шляху масового поширення цього типу електричного транспорту – поруч із труднощами з економічно обґрунтованими способами виробництва та зберігання водню.

Источник: avtodream.org

Оставьте ответ

Ваш электронный адрес не будет опубликован.