ЯК ШВИДКО ПРОДАТИ АВТО В ІНТЕРНЕТІ

0 0

Информация размещена на правах рекламы:

Авторинок сьогодні майже цілком перейшов у Інтернет, — «офлайн» продажі відходять у минуле. Значна частина угод купівлі-продажу зараз відбувається саме на онлайн-майданчиках. Як зробити оголошення більш привабливим серед інших, та швидше і вигідніше продати авто?

Статистика свідчить, що 90% покупців спершу розглядають фото машини, а лише потім переходять до вивчення її технічних характеристик. Пришвидшує продаж автомобіля також хороший опис. Для вживаних автомобілів ці два фактори — визначальні. Адже нові автомобілі — певною мірою у своєму ціновому діапазоні схожі, в той час як для вживаних авто важливі деталі: історія, пробіг, пошкодження, стан. Отже, перша запорука вигідного та швидкого продажу авто — це якісне оголошення.

ЯК ШВИДКО ПРОДАТИ АВТО В ІНТЕРНЕТІ

Візуальний стан транспортного засобу найкраще покаже якісне фото. І для цього не потрібна професійна фототехніка — більшість сучасних смартфонів дозволяють зробити фотографії достатньої якості для публікації оголошення продажу. Головне дотримуватися простих порад, розповідає фотограф компанії WEST AUTO HUB Андрій Дрофа.

  1. Дотримуйтеся балансу світла. Не робіть фото в темноті — у недостатньо освітленому приміщенні, ввечері чи тим більше вночі. Уникайте також надто яскравого світла на ваше авто. Такі фото можуть наштовхнути потенційного покупця на сумніви, що таким чином ви хочете приховати дефекти кузова.
  2. Оберіть для авто гарний фон — акуратне чисте місце. Уникайте болота, сміття, калюж. Бажано, щоб в кадр не потрапляли люди та інші авто. Ніщо не повинно відволікати увагу від основного об’єкта на фотографії — вашого залізного коня.
  3. Робіть лише горизонтальні фото.
  4. Кількість фотографій — не означає якість. Тому без фанатизму. Оптимальна кількість кадрів в оголошенні — до 20-25. Сфотографуйте авто з усіх боків (спереду, ззаду, справа, зліва), підкапотний простір, багажник, приборну панель, загальний вигляд водійського та пасажирського місць, задній диван. За бажанням — окремі цікаві елементи комплектації, додатково встановлене обладнання, тощо. Не публікуйте дублюючих кадрів.
  5. Якщо в автомобіля є незначні дефекти (подряпини, сколи, тощо), хорошим тоном буде про це вказати та зробити фото. Перевіреність автомобіля стає трендом сучасності. Сліди експлуатації у вживаному транспортному засобі — це нормальна річ. А відкритість продавця збільшує довіру покупця.
  6. Для головного фото зробіть кадр автомобіля «у пів оборота», щоб було видно його передню частину та боковину.
  7. Не забувайте підготувати саму машину. Брудний автомобіль ззовні чи в салоні, безпорядок в багажнику, опале листя під капотом, — точно не додадуть привабливості фотографіям.

У компанії WEST AUTO HUB якісні професійні фото авто — це стандарт компанії ще з 2017 року. Ось уже четвертий рік ми робимо якісні фотоогляди авто, що продаються на нашому автомайданчику, та щодня спостерігаємо практичний ефект від таких рішень — каже Андрій. Також готуємо відеоогляди автомобілів, щоб надати нашим покупцям ще більше інформації та передати характер конкретного авто.

ЯК ШВИДКО ПРОДАТИ АВТО В ІНТЕРНЕТІ

Проте сучасний покупець стає все більш вимогливим. Тому компанія вирішила піти ще далі та готується до купівлі фотостанції. Це обладнання дозволить миттєво робити об’ємні 3D-фото автомобілів Це буде наша «фішка» — каже Андрій. Кожен покупець зможе навіть без фізичного огляду авто роздивитися найменші деталі салону та кузова на сайті компанії.

Якщо у Вас немає можливості зробити якісні фотографії для продажу Вашого авто, WEST AUTO HUB пропонує професійну фотосесію для пришвидшення продажу автомобіля. До речі, у разі продажу машини на автомайданчику компанії, ця послуга надається безкоштовно.

.

Источник: news.infocar.ua

Оставьте ответ

Ваш электронный адрес не будет опубликован.