Популярні електромобілі перевірили 20-градусним морозом
Китайські експерти перевірили електрокари 20-градусним морозом.
Завдяки низьким температурам стало відомо, як змінився заряд батареї.
Про це повідомляє Аuto.24tv, посилаючись на дані китайського порталу MyDrivers.
Дослідження проводили у холодному районі Внутрішньої Монголії на півночі Китаю. У ньому були задіяні місцеві маловідомі, а то й зовсім невідомі українцям бренди (Wuling Hong Guang Mini EV, Weilai EC6 (NIO), Xiaopeng P7 (Xpeng), GAC Aion S, Very Krypton 001 (Lynk & Co), Euler Good Cat (Great Wall Ora), BYD Dolphin, Hozon Nezha U, HiPhi X).
Порівняльні тести сучасних електрокарів при роботі в низьких температурах проводились зі 100-відсотковим зарядом батареї. Кожне авто з водієм та пасажиром всередині рухалось в економічному режимі (за наявності) з функцією рекуперації кінетичної енергії під час гальмування. Кліматичну систему увімкнули на 24 градуси за Цельсієм за навколишньої температури –20.
Було встановлено, що більшість з автомобілів за такої низької температури втрачали 40-60 відсотків запасу ходу. Лідер тестів з дальності ходу — китайська модель Weilai EC6, у Європі відома під брендом NIO. Їй вдалося зберегти 54,8 відсотка заряду та здолати майже 337 кілометрів, тоді як паспортний запас ходу — 615 км.
За відсотковим співвідношенням найкращим став маленький Wuling Hong Guang Mini EV. Йому вдалося проїхати понад 103 кілометри при заявлених характеристиках у 170, тобто це — 60,7% ефективності.
Авто Tesla Model Y при 20-ти градусному морозі вдалося зберегти близько 47 відсотків енергії: при заявлених 594 кілометрах ходу залишилося тільки понад 279. Електрокар показав ефективність у 42,8%, здолавши понад 200 км з 468-ми.
Audi e-tron вдалося проїхати близько 272 км з 465 заявлених у ТТХ (понад 58%), Polestar 2 здолав близько 246 км з 512 (48%), Porsche Taycan – 226 км з 414 (понад 54%), Volkswagen ID3 – близько 167 км з 430 (майже 39%).
Найгірший результат показали: плагін-гібридні авто BMW 5, Honda CR-V і Jeep Wrangler 4xe. В останнього взагалі не вказані результати, що, вочевидь, свідчить про провал.
[b]Читайте також: У США значно знизилося число смертей від шкідливих викидів автомобілів
Примітно, що європейські експерти під час масового тесту електрокарів за звичайної погоди встановили, що батарейні автомобілі здатні їхати навіть після того, як повністю вичерпається заряд.
Источник: avtodream.org